En salig blandning..

Vart jag än vänder mig så finner jag nya problem i vardagen som jag ser att jag hade kunnat lösa lätt och jag bata hade pengar, och lite mer stöd från större bolag och investerare.
När jag väl fått sakwr och ting i ordning kommer detta blir ett ruktigt bra projekt!
Jag tänker såhär, även om det inte blir en vinstdrivande sysselsättning. Så hoppas jag i alla fall kunna försörja mig på det i den grad att jag lever bra. Den huvudsakliga grunden till hela projektet är att det ska gå runt i alla fall!

Men jag tror inte det är några problem rent ekonomiskt när det väl är igång! Det är uppstarten, fixa lokal/bygga lokal som kommer vara det stora problemet! Men om hela staden går ihop så tro jag det går att lösa utan problem. Med hjälp av kunniga och motiverat folk! Och många eldsjälar som kommer hjälpa till bara för dom vill ge en hjälpande hand!
Alla som kan får bidra med det lilla dom kan!


Jag har ju nu mera bytt "location", bor nu mera i kallinge och planerar att göra det året ut tills jag drar till Gbg. Kommer behöva en golvläggare med behörighet till att byta/fixa avloppsbrunn och lägga ny matta i badrummet!
Gärna snarast!


Jag har sedan jag släppte guarden och lät mig bli sårad utvecklats på ett sjukt vis. Fått mer GO...Som jag sagt tidigare, tacka eller gråta?? Man vill ju inte bli sårad, menjag gör ju 5 gånger mer nu än innan!

Zhaila och Chai rök ihop idag så Zhaila har ett sår på benet, får se imon om det behövs vetrinär annars får man väl bara tvätta det och hålla koll på det!


Måste säga att sista tiden har jag fått mycket stöd från oväntade håll när jag mått dåligt! Jag är förvånad, tacksam, förstummad, glad....och jag inser att jag har väldigt goda vänner och en grymt förstående familj!

När jag är mer stabil, stadig på fötterna, så lovar jag att allt ni gjort för mig, kommer återgälldas tio falldigt!
Jag glömmer inte vilka som hörde av sig, som frågade trots att dom vet att jag inte öppnar upp mig, dom som respekterade att jag sa att jag inte ville prata om det, dom som insett att jag tappat 8 kg pga depression men inte påpekat det, vilket har gjort det enklare att acceptera att man ser döende ut!

Jag är påväg upp igen, jag kämpar varje dag med mig själv, med sorg, med vetskapen att jag inte lever upp till standarden för vissa, vilket jag egentligen skiter i men jag förväntar mer av mig själv och därför blir er åsikt mer påtaglig! Jag

Förlusten av så många på kort tid har fått mig ur balans av episka mått... Och förrvirringen är värre än någonsin! What 2 to?!
Jag saknar att känna mig säker på mina beslut, känna mig stadig på jorden, ändå så känner jag mig så stadig att jag bryr mig inte om vad som sker, jag löser det ändå!!


Det man förlorar, det förlorar man..det kan man inte göra något åt..
Det är förlusten av det du mest av allt vill ha och vad du gör med det som avgör hur stor vinnare du är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0