Årets fjärde!

Jaha, det va fan va dålig man va på att uppdatera här!

Men en liten återblick i vad som hänt sen sist kommer här.

Har på allvar satt igång med företaget, Lunna och jag är i fullgång med vårat klädmärke. Kommer om allt går enligt planerna lanseras innan sommaren har börjat så folk har lite feta tröjor att flasha runt med på alla festivaler och annat! Har grundstenarna lagda men saknar virke och respons från lite olika håll som gör att vi inte riktigt kan gå vidare, vilket gör två damp barn som oss lite rastlösa och irriterade från dag till dag.
Och att jag nu varit i norge i en vecka och försöker fixa det ABSOLUT sista med papper och skit så man får över adressen, arbetsintyg och allt annat skit som ska ta evigheter att få fram!

Så när jag e hemma i Kna igen så är jag det med besked! Då kan jag lösa adressen, ansöka om allt vi behöver till företaget och lösa det som behöver lösas.

Kommer även att kunna hämta min lilla valp som är där nere och väntar på sin husse. Känns sjukt kul samtidigt som jävligt ovant, haft hund förr och alltid haft hundar runt mej hela livet men inte som varit MIN MIN! Utan det har varit exets eller liknande, men nu är det MIN hund...min Zhaila!

Och för att besöka insidan på Kaptenens huvud så är turen numera inställd. Mest för att jag knappt tänker på något speciellt förutom företaget och dess framtid samt Zhaila. Skiter i vad folk gör, i deras problem, deras vardag och deras liv..för nu är det fokus på mej och min framtid. Fast det är ju alltid kul att höra vad folk har gjort för sjuka grejer men jag orkar inte lägga mej i eller ha en speciell åsikt om det.
Men att jag lämnar mina gamla vanor och banor är i alla fall säkert..blir ögonen framåt och huvet högt from now on! Eller högre än det redan är, no more slackin on the curb, the future is commin fast!




Im feeling alive and kickin, i feel like a rocknrolla!

Hajje

Kommentarer
Postat av: Matthias

Kör hårt!

"vänner är som stjärnor, inte alltid u ser dem men de finns där"

De finns kvar sen när du har tid!

De är viktigt steg du tar nu och de / vi förstår!

Säg till när jag kan shoppa kläder!

// Skåninga jävlen ;)

2010-02-24 @ 09:15:26
URL: http://mattepatte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0