något saknas...

Det är verkligen något som saknas i mitt liv....inte det uppenbara som hem, jobb, hus och allt det..det har jag ju valt bort själv nu...men en större mening med vad jag ska ta mej för här i livet.
Jag har haft känslan att jag måste göra något meningsfullt som betyder något eller påverkar folk.
Kan inte förklara känslan eller varför dom tankarna kommit.
Och inatt så insåg jag hur mycke jag saknar att somna bredvid någon!

Jag kan verkligen inte förstå varför i hela fridens namn jag e singel...."du letar på fel ställen, du verkar kanske desperat, vänta så kommer det" och va fan mer nu folk kommer med för dumma jävla förslag.....

Jag kan inte fatta varför jag e singel, jag får inte in det i huvet...det är ju för i helvete INGEN som visar intresse eller folk som säger ja hon tycker du verkar va go å så och skulle vilja ses......ingen och aldrig...why?
Och liten lögn där...några, men ursäkta mej träskpadde tjockisar....no fucking way!
Och jag VET att jag e inte en ful jävla nolla i maxi jeans och volvo keps....jag e för fan ganska så reko om jag får säga det själv...

Hur fan är det möjligt...på fullaste allvar nu, inget skämt, ingen över/underdrift, inget bullshit...jag hade fan fått mer brudar om jag yxmördade en hel by och satt på Hall eller Kumla resten av livet!


Tycker vi ska bli mer som andra länder, där man kan bjuda ut någon på date..bara gå fram till nån snygg brud å säga, ska vi gå å ta en fika/middag eller bara gå en runda. Så får man se om den personen är trevlig och intressant....men nej nej...testa att göra d! Gå fram till den där snygga kassörskan eller bruden på stan och fråga det...har du inte fått en frågande och livrädd blick innan så får du det då....
"för så kan man ju inte göra...fråga okända människor på date"!!
Ordet date i sverige e tydligen förknippat med att man måste vara intresserad av personen....man kan inte bara bjuda ut någon för att lära känna någon och kanske det uppstår kemi...eller vänskap bara....
Men jag antar att folk är så pryda och fisförnäma här i norden.....fan i många länder kan du gå fram till den söta tjejen som säljer glass på stranden och fråga om hon e singel och vill ses nån kväll...gå en runda å snacka eller va fan som helst....

Här får man nästan kämpa sig till en ny vänskap även om folk vet vem man är eller deras vänner gör det....

Kort och gott....fan va trött jag e på negativitet och brist på äventyrslust hos folk!

hajje


Kommentarer
Postat av: Pelle

Sluta söka och du skall finna

2009-12-15 @ 12:16:35
Postat av: Linda

Lille plutten :) Gillar du inte tjockisar som mejje ;)

2009-12-29 @ 17:23:05
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0